BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

2 Haziran 2009 Salı

Bir Kızın Sex Macerası Diyalogları‏

kız : Anneme nereye gidiyorum diyim? erkek : Sınava de. kız : Ne sınavına derse?!? erkek : Yerleştirme sınavı dersin. kız : Hani dondurma çıkacaktı burdan? erkek : Biraz daha yala çıkar.... kız : Yalancı! Bu külah boş! erkek: Ya sıçtırma külahına, yala sen! kız : Ama bu çok büyük! erkek: Merak etme işimiz bitince küçülür. kız : Tamam o zamankız : Sen şimdi bunu benim içime mi sokacaksın??? Erkek : Yok hayır paket yapıcam. Evde oynarsın. erkek : Gel benzin istasyonculuğu oynayalım. kız : Nasıl oynanıyor ki?!? erkek : Sen araba olacan, ben benzin istasyonu olucam. Hortumla sana benzim koyucam. kız : Peki ama kurşunsuz olsun. Ayyy acıdıı... erkek : Hadi soyun burası çıplaklar kampı. kız : Peki... erkek :Aaaa, bak yerde elmas var. kız : Hani nerdee? Ahhhhh! erkek: Sen artık kadınsın. kız : Ben o kadar büyümedim. erkek: Yavrum bu gece beni bitirdin. Dile benden ne dilersen. kız :Şeyy... özür dilerim... erkek : Ohaaaa!?! kız : Bugün üzerimde bir ağırlık var... erkek: İstersen ben ineyim, sen altta pozisyon alalım? kız : Oluur. kız : Ayyy Necati dur dur ezan okunuyo... erkek : Haydaaaa..! kız : Yaaa aaşkım erkek : Efendimm canım.? kız : Bu sıvının bademciklerime iyi geleceğine emin misin? erkek : Sus ve yutmaya devam et! kız : Peki sadece zara kadar sokucağını nerden bileyim? erkek :Falına baktık ya öyle yazıyodu. Merak etme, bana güven. kız :Haa doğru.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !