BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

31 Ekim 2010 Pazar

FIKRA

İngiltere başkanı .........'ye gelmiş! Bir taksiye binmiş...
Başkan: şu köşeye çekte bir kontör alayım
Şöför: aaa olur mu kontör artık camilerde satılıyor.
Başkan: saçmalama, camiler ibadet yeri değil mi?
Şöför: ibadet artık üniversitelerde yapılıyor.
Başkan: saçmalama, orası eğitim yuvası değil mi?
Şöför: olur mu? eğitim artık hapishanelerde.
Başkan: saçmalama, hapishanede hırsızlar, şerefsizler olur.
Şöför: olur mu! şerefsizler, hırsızlar şimdi mecliste !!!
Camiye gittim, ama Allah bilir niye:
Ne namaz kılmaya, ne dua etmeye.
Eskiden bir kilim aşırmıştım camiden:
O eskidi gittim yenisini yürütmeye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !