BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

22 Ekim 2009 Perşembe

FIKRA

Yaşlı bir adam kiliseye girer ve günah çıkarma kabinine yerleşir. Pederle aralarında aşağıdaki konuşma geçer:Adam: "92 yasımdayım, 70 yaşında harika bir karim, birçok çocuğum,Torunum ve onların da çocukları var. Gecen gün otostop yapan iki kızı arabama aldım.Bir motele gittik ve her biriyle uç kere ask yaptım." Peder: "Bu günahların için pişman misin?" Adam: "Ne günahı?" Peder: "Bu nasıl soru? Sen ne bicim Katoliksin?" Adam: "Ben Yahudiyim." Peder: "O zaman bunları bana neden anlatıyorsun?" Adam: "Herkese anlatıyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !