BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

18 Ekim 2009 Pazar

KOMİK HÜRRİYET

KOMİK HÜRRİYET
Evet
demek
demek üç gün sonra
evet
senin dediğin
“Komik ve tatlı
H Ü R R İ Y E T!”
“Cânım efendimÜstadım benim!”
Beton, demir ve tozlu ampulleri bırakmak birtakım insanlara!
Evetbu hürriyet,kampana, kilit gıcırtısı
ve gardiyanlar
bütün bu şeyleri arkada bırakabilmek hasreti!
Fakatsana mavi göklerin altından bakmak
seni hapishanede bırakmak! Demirsiz ve kilitsiz,
ampulleri tozsuz
ve gardiyansız
bir başka nevi hapisanede ben.
Evet
senin dediğin hürriyet
.KO-MİK!
Trenler gelir, gider
istediğin caddeye düşürebilirsin gölgeni...
Hangi hürriyet?
Geç efendimilahi üstadım benim...
Bursa Cezaevi'nden ayrılırken
24 / EYLÜL / 943

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !