BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

17 Nisan 2010 Cumartesi

17 Nisan yürüyüşü başladı

17 Nisan yürüyüşü başladı
Eğitim-Sen'in 'demokratik, kamusal, parasız, nitelikli eğitim; örgütlü, güvenceli çalışma hakkı ve demokratik yaşam taleplerinin arkasında olduklarını göstermek amacıyla' Ankara'da yapacakları eylem başladı.
Şanlıurfa’dan başlayan ve üç gün boyunca devam eden yürüyüş kolu Adıyaman, Gaziantep, Adana, Tarsus, Mersin, Karaman ve Konya üzerinden Ankara’ya ulaştı. Çok sayıda yurttaşın katılımıyla devam eden eylemde; eşit, parasız, kamusal, bilimsel, laik, ana dilinde ve demokratik eğitim talebiyle ve sözleşmeli, geçici, ücretli çalıştırma karşısında kadrolu ve güvenceli çalıştırmanın esas alındığı bir düzenleme yapılması isteniyor.Eğitim- Sen'den daha önce yapılan açıklamada şunlar kaydedilmişti:''Eğitim Sen olarak yıllardır işaret ettiğimiz sorunlar katlanarak bir çığ gibi büyümüştür. Unutulmamalıdır ki eğitim alanında yaşadığımız sorunlar sadece eğitim ve bilim emekçilerini değil, toplumun büyük çoğunluğunu olumsuz etkilemektedir. Türkiye'nin bütün sorunları gibi giderek derinleşen eğitim sorunlarına dikkati çekmek, eğitimde ve diğer alanlarda yaşanan ticarileştirme ve özelleştirme uygulamalarına son verilmesi için, herkese eşit, parasız ve nitelikli eğitim hakkı için, grev ve toplu sözleşme hakkımızı kullanabilmek için tüm velilerimiz, öğrencilerimiz ve halkımızla buluşarak taleplerimizi yüksek sesle haykıracağız.''
17 Nisan 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !