BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

9 Eylül 2010 Perşembe

EYLEM GÜZELİM

Eylem Güzelim

 
NiceÖlümler Yaşadık Gülümseyerek

Yürek Direttik Barikatlarda

Gözlerini Aradık Sevgilinin

Eylem Seslerimiz Yankılandı Dağlarda


Sevgilim Eylem Güzelim Benim

Yitik Bir Ülkeyi Korumaya Değil

Yeniden Kurulacak Bir Ülkeyi

Aşkla Örmeye Benzer Devrimci Olmak


Hükümlü Sohbetlere Adın Yazılsın

Varsın Dağlı Desinler Ardından

Yüreğinde Direncinin Baharın Yeşert

Yıkılsın İçindeki Yılgınlığın Ateşi


Sevgilim Eylem Güzelim Benim

Yitik Bir Ülkeyi Korumaya Değil

Yeniden Kurulacak Bir Ülkeyi

Aşkla Örmeye Benzer Devrimci Olmak


İşte Zamanı Geldi Ayrılmaların

Susma, Bir Gerilla Gibi Dimdik An Beni

Yüreğim Yıldızlaşan Yumruğum Benim

Direnç Gülü Oldun Sen Gökyüzünde


Yitik Bir Ülkeyi Korumaya Değil

Yeniden Kurulacak Bir Ülkeyi

Aşkla Örmeye Benzer Devrimci Olmak

Aşkla Örmeye Benzer Devrimci Olmak

Sevgilim Eylem Güzelim Benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !