BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

17 Mayıs 2012 Perşembe

İSYAN....T.C.NİN TÜM SOLCULARI DİNLEYİN ALEX'İ

Alex: Başkana komşu olurum



Alex, şike davası ile ilgili yorum yapmayacağını söyledi, “Eğer yaparsam bu ülkede başkanın komşusu olurum” diye konuştu







Kaptan Alex de Souza daha önceki final maçlarında kötü oynayıp kaybettiklerini, bu kez rakiplerine göre üstün olduklarını ve kazandıklarını ifade etti.


Bir gazetecinin, ”Gelecek sezon sözleşmen bitiyor. Futbolu Fenerbahçe’de bırakmayı düşünüyor musun?” sorusuna, deneyimli oyuncu, “Fenerbahçe’de futbolu bırakma ihtimalim yüksek görünüyor. Bunu şu anki şartlara göre söylüyorum. Önümüzde kontratımın devam ettiği 1 sene daha var. Kariyerimi devam ettirmek istiyorum. Hocamızın da yeni sezonla ilgili planları var. Eğer hocamız, yönetim kurulumuz, kulübümüz bu plan dahilinde benimle olmak istediklerini söylerse, burada devam edip, ardından futbolu bırakmaktan mutlu olurum. Planlar dahilinde değilsem, yoluma devam edip sonra futbolu bırakabilirim” yanıtını verdi.






‘Başkan kupayı hak ediyor’


Alex, şike davası ile ilgili olarak da “Bu davayla ilgili düşüncemi es geçiyorum. Kendi düşüncelerimi, kendi tarzımla söylediğimde bu ülkede başkanın komşusu olacağımı düşünüyorum. Başkanımız bu kupayı ve daha fazlasını hak ediyor. Özgürlüğünden yoksun 10 ay. 2 ay sonra 1 senesi dolacak. 3 Temmuz’dan beri özgür bir insanın hayatından alınan bir sene diye bakıyorum” dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !