BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

16 Ocak 2010 Cumartesi

EVLİLİĞİN İLK HAFTASI

EVLİLİĞİN İLK HAFTASI
Damat: -Ah! Nihayet rüya gerçek oluyor!!
Gelin: -Senden ayrılmamı ister misin?
Damat: -Hayır! Bu lafı bir daha asla söyleme!
Gelin: -Sen.. Bana aşık mısın?
Damat: - Taaaabiki.
Gelin: -Beni terketmeyi düşünür müsün?
Damat: -Tabi ki hayır.
Gelin: -Peki bana bir öpücük verir misin?
Damat: -Evet hem yüzüne hem gözüne.
Gelin: -Peki bana bir gün vuracak mısın?
Damat: -Asla! Ben o tür erkeklerden değilim.
Gelin: -Sana güvenebilir miyim?
Damat: -Evet.
Gelin: -AŞKIM.
Veeee aradan 7 sene geçer.
Şimdi yazıyı Aşağıdan yukarıya dogru bir kez daha okuyun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !