BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

14 Mayıs 2010 Cuma

GÜNÜN SÖZÜ

Davacı zengin, davalı fakir ise,
Davacının olur, nizalı [kavgalı] arsa.
Davacı fakir, davalı zengin ise,
Davalıda kalır nizalı arsa.
Davacı da davalı da zengin ise,
Aradan çekilir, özür diler yargıç.
Davacı da davalı da fakir ise,
İşte o zaman yerini bulur hak.

4 yorum:

  1. İşte gerçek adalet!!! Hoca da fitresini Akşehir'in en zenginine veriyormuş. Soranlara da tanrı kime veriyorsa ben de ona veriyorum, tanrıdan iyi mi bileceğim, diyormuş.

    YanıtlaSil
  2. İşte gerçek adalet!
    Hoca da fitresini Akşehir'in en zenginine veriyormuş her yıl. Soranlara da "tanrı kime veriyorsa ben de ona veriyorum, tanrıdan iyi mi bileceğim kime verileceğini" diyormuş.

    YanıtlaSil
  3. :)
    böyle buyurdu zerdüşt diyorsun

    YanıtlaSil
  4. yalnız şunuda ekleyim
    birisine köylüsün dersen bu hakaret değil,komplimandır
    kendini köylü kurnazlığından sıyıramamış insanlar bunu hakaret kabul ederler
    bilhassada av. olan cahiller

    YanıtlaSil

No Pasaran !