BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

23 Şubat 2011 Çarşamba

Bir İnşaatçının Aşkı

Bir İnşaatçının Aşkı

Birer agrega olmak vardı,
Aynı betonda diz dize
Ya da aynı kolonda boyuna iki donatı
Ne bir etriye dolansın isterdim incecik belinden
Ne de bir çiroz gülüm,
Yalnızca ben olaydım yanında
Yalnız ben...
Kahpe dış yükler etkisi ile
Kopup ayrılmamak için senden,
Emniyet gerilmesine kadar direnmeyen namertti o dem
Ama bütün bunlar fiktifti, fiktif kaldı.
Daha prizini tamamlamamış
Basit bir kiriş parçası iken ben;
Yayılı bir yük misali,
Her noktama etkiyiverdiniz
Kahrolası aşkın ve sen...
Ne kesit tesirleri doğar içimde bilemezsin
Ne sınırları aştı çökmelerim.
Şu elastik eğrime bak genç yaşımda
Eridim bi tanem eridim
Bir sıra bir donatı kaldim bak.
Hemen omuzlarımda olmana rağmen
Hasretinden sebep.
Söyle bu kadar mı hesaplanmıştı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !