BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

5 Şubat 2010 Cuma

MSN GELENLER

EİNSTEİN VE ŞÖFÖRÜ
Einstein konferanslarına hep özel şoförü ile gidermiş. Yine bir konferansagitmek üzere yola çıktıkları bir gün şoförü Einstein'a;"Efendim, uzun zamandır siz konuşmanızı yaparken ben de arka sıralardaoturup sizi dinliyorum ve neredeyse söyleyeceğiniz her şeyi kelimesikelimesine biliyorum" demiş. Einstein gülümseyerek ona bir tekliftebulunmuş:"Peki, şimdi gideceğimiz yerde beni hiç tanımıyorlar... O haldebugün palto ve şapkalarımızı değiştirelim, benim yerime sen konuş,ben dearka sırada seni dinlerim." Şoför, gerçekten çok şahane ve başarılı birkonuşma yapmış ve sorulan bütün soruları doğru cevaplamış. Tam yerineoturacağı sırada bir kişi, o güne kadar konferansta sorulmamış ağır birfizik sorusu sormuş.Şoför, hiç duraksamadan soruyu soran kişiye dönüp:"Böylesine basit bir soruyu sormanız gerçekten çok garip" demiş.Sonra da salonun arkasında oturan Einstein'ı işaret ederek şöyle devametmiş:"Şimdi size arka sırada oturan şoförümü çağıracağım ve sorduğunuz soruyu,göreceksiniz, o bile cevaplayacak."
Netice: AKILLI İNSANLAR, AKILLI İNSANLARLA ÇALIŞIR....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !