BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

9 Şubat 2011 Çarşamba

FIKRA

Bir İngiliz soylusu uzun yıllar yaşadığı bir Afrika ülkesinden, İngiltere'ye dönüş yapacakmış... Yanında çalışan kölesini çağırmış... "Bak" demiş... "Sana sevineceğin bir hediye vereceğim..." Zavallı fukara kölenin gözlerinin içi parlamış sevinçten... İngiliz soylu devam etmiş: "Ben artık ülkeme dönüyor, sana bireysel özgürlüğünü hediye ediyorum..." Fukara kölenin esmer yüzü kıpkırmızı olmuş... Gözlerindeki parlaklık dönüşmüş gecenin rengine... İngiliz soylusu sormuş merakla: "Baştan sevinçle parlayan gözlerin neden birden soldu?.." Köle bitkin ve bezgin bir ses tonuyla cevabını verirken gözlerinden birkaç damla umutsuzluk yaşı dökülmüş... "Bana sevindirici bir hediye vereceğinizi söylediğinizde, o hediyenin av köpeğiniz olacağını sanmıştım da..."

işte böyledir eğitimsiz fukaralık... Bir av köpeğini, bireysel özgürlüğüne tercih eder... Ve o yüzdendir ki, Türkiye, eğitimsiz fukaralarının bolluğu ile siyaset bezirgânlarının cennetidir.. .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !