BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

10 Kasım 2009 Salı

FIKRA

2. HAYAT
Adam arkadaşlarıyla gecenin yarılarına kadar içer ve zil zurna bir şekilde eve gelir açar kapıyı ve soyunmadan gider usulca yatağına karısının yanına kıvrılır ve sızar işte ne olursa o anda olur aman tanrım o da nesi: Yatağın baş ucunda eli asalı ak sakallı bir ihtiyar belirir ve: —Kalk oğlum gidiyoruz —Nereye amca? —Sen öldün oğlum, artık öbür dünyaya gidiyoruz ver elini evladım, haydi... —Ama amca ben daha yaşayacaktım. —Ohoooooooo ben kime diyorum, yok öldün bi kere olmaz artık geçmiş ola oğlum —Ama bak daha çocuklarım küçük nolur diye ağlamaya başlar ve ihtiyar —Eh hadi bu seferlik seni geri göndereyim —Sahi mi yaşasın diye çığlık atar bizimkisi. —Yaşamasına yaşasın da insan olarak geri gönderemem seni —O niye ki? Amca —Yav fazla soru sorma, kurallar böyle ancak ya köpek, ya da tavuk olarak geri dönebilirsin hadi kararını ver çabuk ol daha gidecek çok yerim var evladım Adam heyecan içinde düşünmeye başlar; şimdi köpek olsam herkes vurur tekme atar sokakta yaşantı çok zor, ben en iyisi bari tavuk olim der. —Tamam sen artık bir tavuk olarak dünyaya geri döndün der demez ihtiyar ortadan kaybolur ve adamın her tarafı tüylerle kaplanır kanatları çıkar ve hop kendini pis bir kümeste bulur ve arkasından bir ses: —Naber fıstık? —Kim ki fıstık? —Sen, sen burada yenisin dimi —Evet de sen kimsin? —Kim olacağım, ben bu kümesin horozuyum —Eeeeeee? —Eesi ne? Hadi nazlanmada şöyle kuytuya geçelim ve —O niye? —Niyesi var mı? Bir horozla bir tavuk ne yapar? —Ama. —Aması maması yok ver kurtul burada kural böyle der horoz —Yav vermesine verim de bak cidden benim arkamda bir dolgunluk var canım yanıyor der tavuk..... —Ohha daha yapmadan mı canın yanmaya başladı, baksana sen sen hiç yumurtlamadın mı ? —Yoo, hiç yumurtlamadım şimdiye kadar, niye sordun ki ? —Ay şapşal şey, ilk yumurtandır o sertlik yapan kıçındaki şey yumurtla gitsin ferahlarsın —Ay bilmem ki , nasıl olacak ? - Gayet basit, mızmızlanma panik etme ıkın ıkın çıkar yumurta..... ... —Valla de —Dedim bile, hadi amma uzattın be bir de tavuk olacaksın ıkın ıkın bak başı göründü bile yumurtanın ıkın ıkınnnnnnnn demeye kalmadan adamın ensesinde okkalı bir Osmanlı tokadı şaklar : —Ulan Allahın belası İzzet , zilzurna sarhoş gecenin ikisinde eve geldin bir şey demedim de yatağın orta yerine sıçmanın ne alemi var ha !!!!!!!!!!!! !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !