BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

4 Haziran 2010 Cuma

O geminin niye gittiğini ben hâlâ anlayamadım...

O geminin niye gittiğini ben hâlâ anlayamadım...
02 Haziran 2010 Çarşamba, 10:00:26
BEKİR COŞKUN
KOCA Türkiye Cumhuriyeti‘nin dış politikasındaki “ortakları” bunlar mıdır:- İHH...- Hamas...- Abdurrahman Dilipak...Devlet bunların peşine mi takıldı?...Yoksa onların “İslamcı ideolojileri” ile devletin dış politikası gitgide örtüştü mü?..Onun için mi muhtemel bir İsrail baskın ve katliamına karşı, göz göre göre gemilere doldurulup gönderildi insanlar?..Onun için mi; Filistin bayrakları ve Hamas sloganları ile yola çıkıldı da... Devletin resmi yayın organı TRT dahil, televizyonlardan canlı yayınlarla adeta bir “ambargoyu delme” seferine dönüştürüldü yardım gemisi?..Aynı gece, aynı saatlerde şehit olan 6 askerimiz fazla sorun yapılmazken... Onun için mi tekbirlerle, gıyabi namazlarla, İsrail katliamı bir “İslam-Yahudi” savaşının parçası yapıldı?..Daha da açıkçası;O insanlar göz göre göre gemilere bindirilip İsrail’in kanlı kucağına mı atıldı?..Sırf devletin başına çöreklenen İslamcı ideolojilere yol açmak için...Pekiiii...Tüm bu olup bitenlerin sonucunda, bağırıp çağırmakla yetinen Türkiye’nin, beceriksiz yeteneksiz- yaygaracı Arap ülkelerinden ne farkı kaldı?..Masum insanları gemilere doldurup göndermek... Sadece insani duygularla yardım götürdüğünü sanan insanları İsrail’in kanlı kucağına atmak...Sonra şehirlerin meydanlarında bayrak yakıp zıplamak...Tekbir sesleri...Ezan okumalar...Cadde ortasında gıyabi cenaze namazları...Bu mudur koca Türkiye‘nin Batılı çağdaş dış politikasının geldiği yer...Bir yanda Hamas, bir yanda İHH... Önde; Abdurrahman Dilipak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !