BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

23 Aralık 2009 Çarşamba

11 futbolcu sahaya aşk için çıktı

Yer Adanaspor’un 5 Ocak Stadı. Hakem bitiş düdüğünü çalıyor. Ev sahibi takım 2-0 kazanıyor. İki haftadır seyircisiz oynama cezası nedeniyle takımını göremeyen taraftar, tribünü ayağa kaldırırken, yedek futbolcular sahaya fırlıyor. Skorun da etkisiyle çiftetelli başlıyor. Tam bu sırada kaleci mikrofonu kapıyor. Yere diz çöküp tribündeki sevgilisine “Benimle evlenir misin” diye bağırıyor. Herkes şaşkın. Sevgili hepsinden şaşkın. Bir anda 10 bin taraftar hep bir ağızdan “Evet, evet, evet” diye tempo tutuyor. Böyle bir teklife hangi kadın “Hayır” der. Peki bu aşkın cezası olur mu? Okuyun, kararı siz verin.
Tolga; Adanaspor’un “romantik” kalecisi. Burcu; bir zamanlar Adanaspor voleybol takımında oynamış tescilli güzel. Geçen yıl Miss Turkey yarışmasında 3 bin 400 kişi arasından ilk 50’ye kalmış. Yolları kulüpte kesişiyor. Takımların birbirlerine destek turları, aşkın temelini atıyor. İlk etkilenen Tolga oluyor. Hemen Burcu’nun cep telefonunu bulup mesaj atıyor. Bir mesaj, iki mesaj... Ancak Burcu’dan yanıt gelmiyor. “Hemen tepki vermedim, ben de onu araştırmaya başladım; nedir, ne değildir” diyor Burcu. Bir süre sonra bir kafede karşılaşıyorlar. Bu sefer etkilenen Burcu oluyor. “Öyle bir duruşu vardı ki! Eksiğim de olsa ‘bu benim’ diyordu. Acayip bir özgüven. Benim için efendilik de çok önemlidir. O benim olmalı, dedim içimden” diyor. Tanışıklıkları 3.5 yıl önce flörte dönüşüyor. Ancak Tolga’nın içine kapanıklığı ilişkiye sekte vuruyor. Tolga arayı düzeltmenin çarelerini arıyor. Kampta olduğu bir gün, ikisinin şarkısı “Arkadaş”ı dinlerken, Burcu’ya “Benimle evlenir misin” diye mesaj atıyor. Mesaj arayı yumuşatsa da barışmaya yetmiyor. Takım menajeri “Tolga’ya ben kefilim” deyince Burcu yelkenleri suya indiriyor ve ilişkileri ciddiyet kazanıyor. Aileler tanışıyor, onlardan da onay çıkınca, Tolga aşkını tüm Türkiye’ye duyurmak istiyor. Fikir aklına otobüste geliyor...
NEREDE BÖYLE KOCA
“Taraftarlar ‘Benimle evlenir misin’ diye pankart asarlardı. Çocukluğumdan beri özenirdim. Futbolun verdiği avantajı kullanayım dedim. Burcu benim için çok özel. Ona yakışır bir şey olsun istedim. Taraftarların önünde, sahanın ortasında evlenme teklif edecektim. Konuyu kulüp yöneticilerine açtım. Sıcak yaklaştılar. Burcu’nun kız kardeşi, annesi ve takım arkadaşımın eşi ile paylaştım. ‘Nerede bizde böyle koca’ tepkisini alınca kararımı verdim.”Tolga, kararını Adanaspor-Orduspor maçında uygulamaya karar veriyor, ancak son anda sorun çıkıyor. Kulübün basın danışmanı Oğuzhan Delen o anı şöyle anlatıyor:“Naklen yayınlanan Bank Asya maçlarında maç öncesi ya da sonrasında anons metni dışında anons yapılamaz. Bu yasak. Tolga anons metni dışına çıkmak bir yana, mikrofonu eline alıp konuşmayı düşünüyordu. Yöneticiler toplandı. Federasyondan gözlemciler de var, karşı çıktılar. Planının gerçekleşmeme riski Tolga’nın moralini çok bozdu. Bunun üzerine yöneticiler ‘Ne olursa olsun, bu gerçekleşsin’ dediler.”
KULÜBE CEZA GELEBİLİR
Yani bu nedenle kulübe ceza gelebilir miydi? Oğuzhan Delen bu soruyu da şöyle yanıtlıyor: “Evet gözlemciler bunu sorun ettiyse, kulüp bu nedenle para cezası alabilir. Bu ceza da kendi sahamızda oynayacağımız ilk maçta yani Mersin maçından önce tebliğ edilir. Kulüp Başkanı ‘Ceza alırsak da alalım’ diye onay verdi zaten.”Sorun askıya alınınca, 11 futbolcu sahaya puandan çok bu aşk için çıkıyor. Zira, plan maç kazanılırsa aleniyet kazanacak. Tolga, “Arkadaşlar bayağı mücadele etti. Maçı benim için kazandılar” diyor.
BACAKLARIM TİTREDİ
Hakem bitiş düdüğünü çalınca Tolga ile birlikte yedek kulübesindekiler de sahaya fırlıyor. Rakibini 2-0 yenen futbolcular başlıyor çiftetelli oynamaya. Bu sırada Tolga mikrofonu kapıyor ve diz çöküyor:“Her erkeğe diz çöktüren bir kadın vardır. Bana diz çöktüren kadın şimdi burada. Burcu benimle evlenir misin, dedim; stat koptu. Herkes bağırıyor. Ben bekliyorum. ‘Evet’ yanıtını bile duymadım. Burcu el kol hareketi yapıyor. Garip bir durum. O anda nasıl dedim, ne yaptım. Birdenbire oldu. Yanımda arkadaşlarım, arkamda yöneticilerim, hepsi bana destekti. Bacaklarımın titrediğini hissettim, aptallaştım. Hemen soyunma odasına götürdüler. Orada herkes tebrik etmeye başladı.”Tabii bacakları titreyen sadece Tolga değil. 10 bin taraftarın “Evet, evet, evet” tezahüratları arasında kendisine baktığını hisseden Burcu anlatıyor: “Hep sana aşkımı tüm Türkiye duyacak, derdi. Sevdiği insandan evlenme teklifi almak zaten bir kadın için çok özeldir ama taraftarlar var, şeref tribünü, protokol dolu; on binlerce insan karşınızda ve en sevdiğiniz, değer verdiğiniz adam sizin için diz çöküyor. Çok gurur verici. Bu arada titriyordum. Protokoldeki kadınlar ‘Ceketini giy’ diye bağırıyorlar. Üşümüyorum ki... Tansiyonum düştü, beni oturtun, diyebildim. İlk 15 saniye hiçbir şey söyleyemedim. Rengim bembeyaz olmuş. Stattan ‘Evet’ seslerini duyunca kendime geldim. Soyunma odasına koştum. Kapıda bekliyorum. Çıktı, ‘Gülüm, naber’ dedi. İki gündür ruh gibi geziyorum.”
AŞK GALİBİYETE GÖLGE DÜŞÜRDÜ
Konuşmayı Oğuzhan Delen kesiyor: “Bu olaylar yaşanırken ben de teknik direktöre aşağıda basın toplantısı yaptırıyorum. Hoca kaç kişiye beyanat verdi dersiniz. Salonda bir gazeteci vardı. Tolga’nın bu planı Ordu maçına gölge düşürdü. Galibiyet konuşulmadı. İki gündür telefonum susmuyor.”
EVİNE KOÇ YERİNE DEVE GÖNDERECEĞİM
Tolga Acar, ailesiyle 24 Aralık’a hazırlanıyor. Zira Burcu’nun ailesinden randevu alınmış. İsteme ritüeli yerine getirilecek. Adana geleneklerine göre, kız evine önce, boynuzuna altın takılı bir koç gönderilecek. Bu koç akşamki isteme töreninden sonra aileler tarafından yenilecek. Ama Tolga “Ben deve göndereceğim” diyor gülerek: “Burcu her şeye layık.”
TOROS KAPLANLARININ DELİSİ
Tolga Acar, sevgilisi Burcu Altuntaş’a göre takımın yan top canavarı, kulübün basın danışmanı Oğuzhan Delen’e göre ise “Toros kaplanlarının ‘deli’si”. Zira sahada agresifliğiyle tanınıyor, yedek kaldığı maçlarda bile vukuatıyla anılıyor. Adanaspor’a, Süper Lig’de oynayan Gaziantepspor’dan vefa borcu yüzünden gelen Tolga, takımını şampiyon yaptıktan sonra tekrar Süper Lig’e dönmek istiyor. Bir de spor akademisindeki eğitimini tamamlamak... Bir özel şirkette çalışan Burcu’nun amacı ise okuduğu Çukurova Üniversitesi Ziraat Fakültesi Seracılık Bölümü’nü bitirmek. Düğün kısmetse sezon başına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !