BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

23 Aralık 2009 Çarşamba

SÖZ

'Eğer beynime bir nükleer bomba yerleştirilmesini protesto etmek Hindu-düşmanlığı ve milliyetçilik karşıtlığı olarak kabul ediliyorsa , ben ayrılıyorum. Bundan böyle kendimi bağımsız , mobil bir cumhuriyet ilan ediyorum. Ben dünya vatandaşıyım . Hiçbir toprağım yok . Bayrağım yok . Kadınım, ama hadımlara bir itirazım yok. Politikam basit. Her türlü nükleer çoğalmama anlaşmasını ya da nükleer deneme yasaklama anlaşmasını imzalamaya hazırım. Göçmenlere kapım açık. Gelin Bayrağımızı Birlikte Tasarlayalım.'
ARUNDHATI ROY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !