BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

25 Aralık 2009 Cuma

BEN GÜZEL GÖZLÜ KADINLARI SEVERİM - Ü.YAŞAR

Ümit Yaşar Oğuzcan

Ben güzel gözlü kadınları severim

Bir de küçük ayaklıları,uzun boyluları

Hem nasıl severim,öyle severim işte

Terler avuçları,kesilir solukları

Ben mahzun kadınları severim

Yavru ceylanca kadınları,ürkekçe

Hem nasıl severim,öyle severim işte

Bilemezsiniz ne güzeldirler,öpüştükçe

Ben akıllı kadınları severim

Düsünen,az konusan,çok bilen

Her yerde,her zaman nazı çekilen

Hem nasıl severim,öyle severim işte

İçimde büyük,sonsuz ateşler yanmalı

Ölümüm bile o kadının yüzünden olmalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !