BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

23 Aralık 2009 Çarşamba

ANMA

''Ama çok açıklıkla söylüyorum ki benim moralim çok iyi ve ölümden dekorkum yok. Çok büyük bir ihtimalle bu işin ölümle sonuçlanacağını çokiyi biliyorum. Buna rağmen korkuya, yılgınlığa, karamsarlığakapılmıyorum ve devrimci olduğum, mücadeleye katıldığım için onurduyuyorum. Böyle düşünmem, böyle davranmam, halka ve devrime olaninancımdan gelmektedir. Ölümden korkmadığımı söylemem, yaşamakistemediğim, yaşamaktan bıktığım şeklinde anlaşılmamalı. Elbette kihayatta olmayı ve mücadele etmeyi arzularım. Ancak karşıma ölümçıkmışsa, bundan korkmamam, cesaretle karşılamam gerekir. Biliyorsunuzki bu ceza işlediğim iddia edilen suçtan verilmedi. Asıl amaçlananböyle bir olayla gözdağı vermek ve mücadeleyi engellemek hedefinedayalıdır. Bu nedenle sizinde bildiğiniz gibi, kendi hukuk kurallarınıçiğneyerek bu cezayı verdiler.''
ERDAL EREN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !