BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

17 Temmuz 2009 Cuma

ANLIYORMUSUN

BİR GEMİCİĞİM BİLE YOK,
ANLIYORMUSUN
ASKERLİĞİMİ YEDEK SUBAY YAPTIM
17 AY
(ÇİLLER ÖYLE BUYURMUŞTU)
1 AY DEĞİL
TABİİ AZ MI DİRSEK ÇÜRÜTTÜM
MÜHENDİS OLANA KADAR
STATİK OKUDUM
BETONARME OKUDUM
GÜN AĞARANA KADAR GECELERİ
DÖŞEMELERİ HESAPLADIM
KİRİŞLERİ HESAPLADIM
KOLONLARI DA
BABAM EMEKLİ MEMURDU
BEDELLİ YAPAMADIM
GÖRDÜM EZİLENİ
TANIDIM EZENİ
NEFRET ETMEDİM
AMA
YUMRUK YILDIZI TANIDIM
EZENLER SAYESİNDE
O GÜZEL ADAMI TANIDIM
MARX'I
VE
MARX'IN YOLUNDAN GİDENLERİN ONLARCASINI
BEKLEMEK DE GÜZEL
KIZIL ŞAFAKLARDA DEMLEYECEĞİMİZ ÇAYI
dsed

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !