BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

25 Temmuz 2009 Cumartesi

POLİS DAYAĞI YÜZÜNDEN KONUŞAMIYOR

Polis dayağı yüzünden konuşamıyor
Dipçik mağduru çocuğa 95 şair şiir yazdı..
23 Nisan'da polis tarafından dipçikle dövülen çocuk, olayın üzerinden üç aydan fazla bir süre geçmesine rağmen konuşamıyor.Hakkari’nin Bağlar Mahallesi’nde 23 Nisan'da yapılan gösterilere müdahale eden Özel Harekat polisi, taş atan 14 yaşındaki Seyfi Turan’ı dipçiğiyle dövmüştü.Çocuk gösterici ağır şekilde yaralanmış, olay yerine gelen başka bir polis de yerde hareketsiz yatan çocuğu sadece kontrol etmişti. 14 yaşındaki Seyfi Turan hastanede tedavi gördü, dipçikle çocuğu yaralayan Özel Harekat polisi açığa alındı. Olayın üzerinden tam 93 gün geçti ve Seyfi Turan hala konuşmakta zorluk çekiyor.95 şairin kendisi için şiir yazdığını gazetecilerden öğrenen Turan, tedavisi için şairlerden yardım istedi. Turan, ''95 şair benim için şiir yazmış. Buna çok sevindim. Bunu yeni öğrendim. Olaydan sonra konuşmakta zorlanıyorum. Tedavi için yardım bekliyorum'' dedi.23 Nisan'daki olaylardan sonra Abdülkadir Budak, Ahmet Günbaş, Arif Damar, Celal Çimen, Enver Ercan, Ercan Y.Yılmaz, Gülsüm Cengiz, Gültekin Emre, Haydar Ergülen, Hüseyin Peker, Kemal Varol, Küçük İskender, Mahmut Temizyürek, Metin Cengiz, Metin Kaygalak, Nesimi Aday, Neşe Yaşin, Nevzat Çelik, Onur Caymaz, Orhan Alkaya, Roni Margulies, Selim Temo, Sennur Sezer, Sina Akyol, Tarık Günersel ve Yücel Kayıran'ın da aralarında bulunduğu 95 şair 21 bölümden oluşan bir şiir yazmış, Semih Poroy da konuyla ilgili olarak çizimler yapmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !