BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

20 Temmuz 2009 Pazartesi

O.PAZ

DOKUNUŞ
Ellerim
Perdelerini açıyor varlığının
Bir başka çıplaklıkla giydiriyor seni
Gövdelerini soyuyor gövdenin
Ellerim
Bir başka gövde yaratıyor gövdene
OZANIN GÖMÜTÜNE YAZIT
Şarkı söylemeye çalıştı
anımsamamak için
yalanlardan oluşan gerçek yaşamını
ve anımsamak için
gerçekler üstüne yalan söyleyen yaşamını.
TAŞA YAZILMAYACAK YAZIT
Mixoac köyümdü benim. Üç hecesi gecenin,
bir güneşten yüz üzerinde, yarım maskesi gölgenin.
Toz bulutları geldi ve yedi onu.
Kaçtım ve yürüdüm dünyanın içinden.
Sözlerim evimdi benim, hava türbem.

OKUMA YAZMASI OLMAYAN
Kaldırdım yüzümü gökyüzüne
o eskimiş harflerden oluşan dev taşa,
ama yıldızlar tek bir söz söylemedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !