BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

24 Ağustos 2009 Pazartesi

okul yıkan geleceğini yıkmazmı?

Kemer Okulları yıkıldı
Kemerburgaz’da bulunan ve her yıl yaklaşık 600 öğrencinin eğitim gördüğü Zeynep Mutlu Vakfı Kemer Okulları, eğitim sezonunun başlamasına üç hafta kala İstanbul Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından yıkıldı. Üç hafta sonra yeni eğitim yılına başlayacak okula akın eden veli ve öğrenciler, gördükleri manzara karşısında ne diyeceklerini şaşırdılar. İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Eyüp’e bağlı zabıta ekipleri jandarma eşliğinde Kemerburgaz’daki Zeynep Mutlu Eğitim Vakfı Kemer Okulları’nın bulunduğu komplekse geldi. Ellerinde yıkım kararı olduğunu söyleyen belediye yetkilileri, binaların içinde bulunan eşyaların boşaltılmasını istedi. Eşyalar bir saat içinde okul görevlileri ve zabıta ekipleri tarafından boşaltıldı. Hukuk dışı vahim bir durum ZEYNEP Mutlu Eğitim Vakfı Kemer Okulları’ndan yapılan açıklamada ise yıkımın ‘yasadışı bir uygulama’ olduğunu belirtilerek şöyle denildi: “Bugün Cumhuriyet tarihimizde bir ilk yaşanmış, Milli Eğitim Bakanlığı’nın denetim ve gözetiminde 10 yıldır faaliyet gösteren Zeynep Mutlu Eğitim Vakfı Kemer Okulları yasa dışı bir uygulamayla Pazar sabahı 06.00’da 600 kişilik bir belediye ordusu tarafından yıkılmış ve eğitim kampusu bir savaş alanına çevrilmiştir.”Açıklamada, ‘tebligat’ın ‘komik, vahim ve hukuk dışı’ bir kağıt parçasıyla 19 Ağustos Cuma günü 16.58’de yapıldığı, böylelikle anayasal bir hak olan yargıya başvuru hakkının gaspedildiği belirtildi. Cumartesi günü ise Eyüp Kaymakamı’nın durumu bildiği için ortadan kaybolduğu vurgulanarak, Kaymakam hakkında suç duyurusunda bulunulduğu kaydedildi. Açıklamada ayrıca, okulu boşaltmak için istenen 15 günlük sürenin de reddedildiği vurgulandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !