BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

16 Haziran 2009 Salı

LOREDON(ÖNDER)'DEN

Dostlar
Dostlar beni kiramaz.
sadece,
soylerler yuzume aynadaki aksimi,
uzerler,
hatirlatirlar beni bana.
Oksuz Ali
Ben ki her bayram sabahi
icimde bir cocugun durulmayan sevinci ile,
uyanirim.
Bakarim pencereden neseli kosusturmaya,
sevinirim.
Ararim her tarafi, her koseyi.
Seslenirim,
annesini ozleyen bir cocugun endisesiyle.
Ne cevap veren olur, ne kendini gosteren.
Yuzumu yikarken haykirir kiskanc kralicenin -dogrucu- aynasi;
Oksuz Ali, oksuz Ali, oksuz Ali.
Seninle başım dertte
Seninle başım dertte.
Yine göremedim seni bugün
Geçmedin her zamanki yerden.
Gizlice gül koyduğum defteri farkettin mi acaba ?
Kim koydu diye bakındın mı etrafına ?
Hayır hayır ben koydum,
Cevirme başını bosyere,
göreyim kimdir diye.
Eve dönerken yine seni izleyeceğim gizlice.
İçimde binbir mutluluk.
Ne yapayim unutuyorum parasızlığımı, açlığımı,
Kavgalarımı, kırgınlıklarımı.
Hiçbirşey umurumda değil,
Hepsi geride kaldı görünmüyor şimdi,
Yalnızca senin umudun var.
Sana hem ulaşmak hem de ulaşamamak,
Bu anı uzun uzadıya yaşamak istiyorum
Sen dön arkana bak, görmesen de beni.
Sadece bil seni takip eden benim
Başkası değil, ben...
Yarali Asker
Canım acıyor anne,
Üşüyorum.
Kanım sanki daha sıcak
Korkuyorum,
Seni bir daha göremeyeceğim diye.
Sana sarılamayacağımı bilmek var ya…
Mis kokan kucağında ağlamak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !