BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

29 Haziran 2009 Pazartesi

TRAKYA

YAĞMA YAĞMUR
Bulut gelir seher ile
Çiçek açar bahar ile
Herkes sarılmış ile
Yağma yağmur
Esme bre deli rüzigar
Yarim yoldadır
Bulut gelir pare pare
Dörtü aktır dördü kare
Sen açtın sineme yare
Yağma yağmur
Esme bre deli rüzigar
Yarim yoldadır
Bulut gelir duman ile
Dağı taşı dolandırır
Ahım tutar süründürür
Yağma yağmur
Esme bre deli rüzgar
Yarim yoldadır
MONASTIRA GİDERİKEN
Monastire gideriken bir altın buldum
Balık pazarında üç sofra kurdum
Ben yanar ağlarım gider meyhaneye
Gülgülü bade çakar çakar ağlarım
Monastire gider iken aldı bir yağmur
Henüz uykudan uyanmış gözleri mahmur
Monastirin ortasında bir altun direk
Kesilen başlara dayanmaz yürek
Monastire gider iken ben gördüm onu
Mavidir onun şalvarı beyazdır donu
EDİRNENİN KÖPRÜSÜ
Edirne'nin köprüsü taştan kaldırım
Kaldırımdan düştüm beni kaldırın
O kızın uğruna beni öldürün
Ateş de düştü kahpe cihan ko yansın
Sevdiceğim gül yastığa dayansın
Edirne'nin ufak tefek taşları
Yaktı beni o yarin kaşları
Bir omuzdan bir omuza saçları
Ateş de düştü kahpe cihan ko yansın
Sevdiceğim gül yastığa dayansın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !