BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

10 Haziran 2009 Çarşamba

EY GÖĞSÜNÜN ALTINDA KALBİ YOKKEN YAŞAYAN

BUGÜN YOLDAN GEÇENLER
Son gülün karşısında son bülbül ah ederken
Sırma saçlım bu sabah bahçeme geldi erken.
Taş oluktan dökülen bir su başında durdu,
Her geçen yolcu için başka bir söz bulurdu.
O,her dalı bir başka meyve veren bir ağaç,
Ben onun gölgesinde göğüs geçiren bir aç.
Önce yorgun bir ama çıktı yolun ucundan,
Deyneğiyle tutarak toprağın avucundan.
Köye varan yokuşun aştı en dik yerini....
Sırma saçlım;süzerek ışıklı gözlerini,
Dedi ki:-Kaldı göynüm ebedi bir hüzünde......
Yaşamaktan kastı ne bu körün yer yüzünde?
Dedim:-Ne aşka erme ne gönül verme kaydı,
Daha berbad olurdu seni görmüş olsaydı!
Sonra yollar uzaktan bir haykırış işitti,
Her yanı parçalanmış bir köylü geçti,gitti....
Dinledim bir ağızdan bin açın türküsünü.
Sırma saçlım,süzerek kat kat ipek süsünü,
Dedi:-Göynüm karardı bu sürünen yığından,
Görünüyor bir başka yeri her yırtığından!
Dedim:-Ko,sürte dursun kendi elemleriyle,
Bu kadar giyinilir ancak alın teriyle.
Bahtı açık olmalı yolun ki dertten yana,
Gördük bir ayaksızın çıktığını meydana.
Son cenkten arta kalmış bir adsız olsa gerek....
Sırma saçlım,bir onu bir kendini süzerek:
Dedi:-Yandım bu işe,daha pek çok yanarım,
İnsan ölmek dururken,yaşar mı böyle yarım?
Dedim ki:-Ona değil kendi hayatına yan,
EY GÖĞSÜNÜN ALTINDA KALBİ YOKKEN
YAŞAYAN!!!
FARUK NAZİF ÇAMLIBEL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !