BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

8 Haziran 2009 Pazartesi

YOLCULUK NE ZAMAN

Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Ne yardan, ne serden
Diyenlere sözümüz yok
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Aman kaptan
Al beni götür denizlere
Rotamız belli mi
Yönümüz nereye
Yolculuk ne zaman
Aman kaptan
Sıkıldık buralardan

Usandık limanlardan

Bıktık beklemekten

Yolculuk ne zaman

Aman kaptan

Al beni götür denizlere

Aman kaptan

Al beni götür denizlere

Bilinmezden korkmayız

Faltaşı gözlerden

Yolculuk ne zaman

Aman kaptan

Sıkıldık buralardan

Usandık limanlardan

Bıktık beklemekten

Yolculuk ne zaman

Aman kaptan

Al beni götür denizlere

Aman kaptan

Al beni götür denizlere

Rotamız belli mi

Yönümüz nereye

Yolculuk ne zaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !