BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

8 Eylül 2009 Salı

DEVRİMCİ OLMAK

yitik bir ülkeyi korumaya değil
yeniden kurulacak bir ülkeyi
aşkla örmeye benzer devrimci olmak
nice ölümler yaşadık gülümseyerek
yürek direttik barikatlarda
gözlerini aradık sevgilinin
eylem seslerimiz yankılandı dağlarda
sevgilim eylem güzelim benim
yitik bir ülkeyi korumaya değil
yeniden kurulacak bir ülkeyi
aşkla örmeye benzer devrimci olmak
aşkla örmeye benzer devrimci olmak
hükümlü sohbetlere adın yazılsın
varsın dağlı desinler ardından
yüreğinde direncinin baharın yeşert
yıkılsın içindeki yılgınlığın ateşi
sevgilim eylem güzelim benim
yitik bir ülkeyi korumaya değil
yeniden kurulacak bir ülkeyi
aşkla örmeye benzer devrimci olmak
aşkla örmeye benzer devrimci olmak
işte zamanı geldi ayrılmaların
susma, bir gerilla gibi dimdik an beni
yüreğim yıldızlaşan yumruğum benim
direnç gülü oldun sen gökyüzünde
sevgilim eylem güzelim benim
yitik bir ülkeyi korumaya değil
yeniden kurulacak bir ülkeyi
aşkla örmeye benzer devrimci olmak
aşkla örmeye benzer devrimci olmak
Bu gece gözyaşlarım yağıyor sensizliğimle birlikte
kaldırımlara.
Seni arıyorum,erimekteyim…
Karanlık geceye inat ay gökyüzünde…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !