BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

23 Eylül 2009 Çarşamba

'Yalana itibar eden bir toplum olduk'

'Yalana itibar eden bir toplum olduk'
Yıldız Kenter, önceki gün basında yer alan haberlerin gerçeği yansıtmadığını vurguladı. Konuya ilişkin olarak Cumhuriyet gazetesine röportaj veren Kenter, haberde yer alanların 'gerçekdışı' olduğunu belirterek "Haberi okuduğumda gülüp geçtim ancak baktım ki basın bunu ciddiye almış. Beni 'sürünen bir kadın' gibi, 600 lira ile geçinmeye çalışıyormuşum gibi göstermeye çalışmışlar. Yalana itibar eden bir toplum olduk" dedi. Türkiye’nin önde gelen tiyatro ve sinema sanatçılarından Yıldız Kenter, Sabah gazetesinin önceki gün yayımlanan haberiyle ilgili olarak haberin gerçeği kesinlikle yansıtmadığını vurguladı. Konuya ilişkin olarak gazetemize röportaj veren Kenter, haberde yer alanların ‘gerçek dışı’ olduğunu belirterek, “Bebek’te yürüyüşe çıkarım hep. Kimseyle karşılaşmadım, kimseyle konuşmadım, kimseye hayatım, mesleğim, sıkıntılarımla ilgili bir bilgi aktarımım olmadı. Bu haberi yazan muhabir sanki beni Bebek’te görmüş ve ben bütün dertlerimi karşıma çıkan herhangi birine anlatmışım gibi yapılmış. Yalan yanlış devşirme bir haber. Ordan burdan, 5 sene evvelinden ve kafasından atarak haber yapılmış. Beni son derece rahatsız etti” dedi. Bu tür haberleri kesinlikle ciddiye almamak gerektiğini ifade eden Kenter, “Haberi okuduğumda gülüp geçtim ancak baktım ki basın bunu ciddiye almış. Ama basın benim nasıl yaşadığımı, nerde yaşadığımı, tiyatromu biliyor. Beni ‘sürünen bir kadın’ gibi, 600 lira ile geçinmeye çalışıyormuşum gibi göstermeye çalışmışlar. Oysa 600 lira benim aidat param” diye konuştu. Bu olayın Türkiye’nin durumunu da ortaya koyduğuna dikkat çeken Kenter, yalandan başka bir şey duyulmadığı için yalana itibar eden bir toplumun meydana geldiğini vurguladı. Kenter sözlerini şöyle sürdürdü: “Kimse gerçeği araştırmıyor, sormuyor. Herkes soru sormadan, gazetede gördüğü bir şeyin üstüne atlıyor ve satırını bile değiştirme gereği duymadan yazıyor. Gerçekle ilgisi olmayan bir yazıydı. Önce ciddiye almadım ancak aynı haberi Cumhuriyet gazetesinde de görünce işin rengi değişti. Cumhuriyet çocukluğumdan itibaren evimize giren baba yadigârı gazetedir, benim için güvenirliği olan nadir yayın organlarından biridir. Henüz avukatımla görüşmedim ancak bu olayı takip edeceğim.”
Kenter şu aralar Türkiye’deki insan ilişkilerini de ilgilendiren William Shakespeare’in “Kraliçe Lear” adlı oyunu üzerinde çalışıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !