BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

8 Eylül 2009 Salı

NIETZSCHE

İlişkilerinizde.......
Gidene kal demeyeceksin. ...Gidene kal demek zavallılara,Kalana git demek terbiyesizlere,Dönmeyene dön demek acizlere,Hak edene git demek asillere yakışırKimseye hak ettiğinden fazla değer vermeYoksa değersiz olan hep sen olursun...Kendinize.... Düşün...Kim üzebilir seni senden başka?Kim doldurabilir içindeki boşluğu ,Sen istemezsen?Kim mutlu edebilir seni ,Sen hazır değilken?Kim yıkar, yıpratır sen izin vermezsenKim sever seni, sen kendini sevmezsen?Her şey sende başlar, sende biter...
Yaşantınızda.........
Tükettirme içindeki yaşama sevgisini... Ya çare sizsiniz ya da çaresizsinizÖyle bir hayat yaşadım ki cenneti de gördüm cehennemi deÖyle bir aşk yaşadım ki tutkuyu da gördüm pes etmeyi deBazıları seyrederken hayatı en önden, kendimi bir sahnede buldum.Oynadım... Öyle bir rol vermişlerdi ki okudum okudum anlamadım.Kendi kendime konuştum bazen evimde ,Hem kızdım hem güldüm halime.
Söz ver..............
Sonra dedim ki söz ver kendine..Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin,Uçmayı biliyorsan düşmeyi de bileceksin,Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredeceksin.Öyle bir hayat yaşadım ki son yolculukları erken tanıdımÖyle değerliymiş ki zaman hep acele etmem bundan anladım.
NIETZSCHE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !