BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

5 Haziran 2009 Cuma

ŞİİRE GAZELE

AZERİCESİ
Senin eshqin meni getirdi dile, Nece ashiq olur bulbuller gule, Hesret chekdim, konul verdim, seni sevdim meeeeeeen, Hesret chekdim, konul verdim, seni sevdim men, Bele bir gozele, eshqimi tezele, shere qezele, Konul verdim shere gezele, Bele bir gozele, eshqimi tezele, shere qezele, Konul verdim shere gezele, Eger menden ayri gezib-dolansan, Meni oz eshiqine bigane salsan, Alisharam, od tutaram, tek yanaram meeeeeeen, Alisharam, od tutaram, hem yanaram men, Unuda bilmerem, sensiz men gulmerem, Konlumu vermerem, senden ozgeye konul vermerem. Unuda bilmerem, sensiz men gulmerem, Konlumu vermerem, senden ozgeye konul vermerem
AHMET KAYA DAN
senin eşkin meni düşürdü dile. ne çe aşığh olur bülbüller güle. hasret çektim, könül verdim, seni sevdim men, hasret çektim, könül verdim, seni sevdim. böyle bir güzele, eşkimir gazele, şiire gazele könül verdim şiire gazele. eger menden ayrıl, gezip dolansın. menim bu eşkime yigane kalsın. alışaram, ot tutaram, hem yanaram men. alışaram, ot tutaram, hem yanaram. bunuda bilmerem, sensiz men gülmerem. könlümü vermerem, heç kesemem könlümü vermerem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !