BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

30 Mayıs 2009 Cumartesi

ADINA /Ö.ASAF

ADINA
Gece denize yanaştım.
O sulardan geliyordu
Duydum.
Ne iyi dedim.
Baktım
O bir gemide geçiyordu.
Bağırdım.
Gel'siz gitme'siz.
Döndüm çakıllara sordum
Siz kimdensiniz.
Dediler durandan
Bizi yakın edenden.
Denizi sorguya çektim.
Dedim Görüyor musun yaşadığımı..
Yetinemedim.
Tuttum yakaladım kendimi
Getirdim gözlerinize serdim.
Durdum size soruyorum..
Yaşadığımı görüyor musunuz.
Yaşadığımı
Görüyor Musunuz.
Ö.ASAF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !