BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

28 Mayıs 2009 Perşembe

MERHABA

Belki Sevgilinin Başına Kaç AK Düştüğünü sayamayacaksınızama yinede "YÜRÜ SEVGİLİM NEGÜZEL YAKIŞTI" diyeceksiniz.59 gün mü aç kaldınız vaay benim kardeşlerime6 nız öldü demek artık kaşık tutmaz bu eller
GRUP MERHABA
Memleketim
1- Acıyı Bal Eyledik
2- Agit
3- Cagirdim Yana Yana
4- Divane Asik Gibi
5- Ertugrul Agiti
6- Gurbetten Donus
7- Ne Fayda
8- Diyarbakir Oluleri
9- Memleketim
10- Romen Kizi
GRUP MERHABA
Deme Sakın
1- Deme Sakin
2- Hey Gökler
3- Yumdum Gözlerimi
4- Sürmene Yaylasi
5- Bir Baska Sey
6- Serife Agit
7- Uzatirim Ellerimi
8- Ibrahim
9- Enstrumental
10- Haydar Haydar
11- Köprüden Gecemedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !