BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

30 Mayıs 2009 Cumartesi

KEŞAN TÜRKÜLERİ

Kızılcıklar Oldu Mu
Kızılcıklar Oldu Mu,
Selelere Doldu Mu Hey.
Gönderdiğim Çoraplar,
Ayağına Oldu Mu.
Mendili Eline,
Mendil Verdim Eline.
Kara Kına Yollamış,
Yar Benim Ellerime.
Kızılcıklar Kırmızı,
Alamadım Su Kızı Hey.
Gerdanında Beni Var,
Sandım Seher Yıldızı.
Mendili Eline,
Mendil Verdim Eline.
Kara Kına Yollamış,
Yar Benim Ellerime.
Tabakası Aynalı,
Su Oğlana Varmalı Hey.
Oğlan Çok Güzel Ama,
Anası Olmamalı.
Mendili Eline,
Mendil Verdim Eline.
Kara Kına Yollamış,
Yar Benim Ellerime.
DUT FİDANI BOYUNCA
Dut fidanı boyunca (vay vay)
Dut yemedim doyunca (vay vay)
Ağzın dilin kurusun (vay vay)
Yar demedim doyunca (vay vay)
Yanarım hey yanarım vay
Şirili lililam şirilli lilli lam
Tanani nini yar tininni ninni yar
Bahçalarda börülce (vay vay)
Oynar gelin görümce (vay vay)
Oynasınlar bakalım (vay vay)
Bir araya gelince (vay vay)
Yanarım hey yanarım vay
Şirili lililam şirilli lilli lam
Tanani nini yar tininni ninni yar
Bahçalarda vez olur (vay vay)
Gül açılır yaz olur (vay vay)
Ben yarime gül demem (vay vay)
Gülün ömrü az olur (vay vay)
Yanarım hey yanarım vay
Şirili lililam şirilli lilli lam
Tanani nini yar tininni ninni yar
KIRMIZI GÜL AL BAYLEYOR
Kırmızı gül al bayleyor Al yanağına tel bayleyor
Şimdiki kızlar kan ayleyor (aman aman)
Arzuylan arz ediyor deli gönül
Aman aman yar seni
Kırmızı gülün alı var
Her gün aylersem yeri var
Al yanağında beni var (aman aman)
Arzuylan arz ediyor deli gönül
Aman aman yar seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !