BİR ŞEY YAPMALI

CUMHURİYET İÇİN DEMOKRASİ İÇİN HALK İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN ..................... cemaatlerin yönettiği bir coğrafya olmak istemiyorsak ................. Ama benim memleketimde bugün İnsan kanı sudan ucuz Oysa en güzel emek insanın kendisi Kolay mı kan uykularda kalkıp Ninniler söylemesi

27 Mayıs 2009 Çarşamba

M.KEMAL

Yetim büyüdü.
Üvey evlat oldu.Tutuklandı.Hapse atıldı.Sürüldü.İşsiz
kaldı.Şöyle yazıyordu o sıkıntılı günlerde kaleme
aldığı günlüğüne;
'Harcamalarım fazla değil, zira gelirim hep
az.'Hastalandı, böbreklerinden.Vuruldu,
göğsünden.Mesleğinden atıldı. İdama
çarptırıldı.Kardeşleri öldü.Çocuğu olmadı.
Boşandı.Karaciğeri iflas etti.Evet...
Mustafa Kemal Atatürk bu...Evladı olmayan bir
yetimin, duygularını anlatın...
Anlatın ki, o yetimin, evlatlarımıza bıraktığı
hediyenin kıymetini anlasın evlatlarımız.
Cumhuriyet, çocuklara anlatıldığı gibi, folklorik bir
müsamere coşkusundan ibaret değil çünkü...
Anlatın ki, kökeninde barınan derin hüznü
kavrasınlar. İşte liste yukarıda.
Kısacık ömründe bir insanın başına ne felaket
gelebilirse gelmiş...
Bunu anlatın...
Direnen, teslim olmayan ruhu anlatın ..
Korkmasınlar engellerden. Korkmasınlar yalnız
kalmaktan.
Korkmasınlar işsizlikten... Korkmasınlar
parasızlıktan. Korkmasınlar alçaklardan.
Korkmasınlar doğrulardan. Yürek dediğin... Sadece
organ değil Bunu anlayın !!! AB Uyum yasaları
gereğince devlet dairelerinden Atatürk resimlerinin
kaldirilmasini protesto ediyoruz!!!
Ulusal bilincimizi yavaş yavaş yok etmelerine izin
vermek istemiyorsanız bu elektronik postayı
iletebileceğiniz kadar iletin !!!
Bir Anı ... İzmir kurtulmuş, çok tatlı bir yorgunluk,
Ankara'ya hareket edecekler... Trene binerler ve
kompartımana çekilirler. Ertesi gün, yaveri,
Atatürk'ün kompartımanının kapısını çalar. Atatürk,
yorgun, bitkin bir halde kravatını yıkamaktadır.
Yaveri; 'Paşam bu ne hal, hiç uyumadınız herhalde,
niye böylesiniz?' der. 'Çocuk, kompartımanıma
yastıkla battaniye koymayı unutmuşsunuz. Kolumu
yastık yaptım ağrıdı. Setremi yastıkyaptım üşüdüm.
Uyumadım kalktım' der. Yaveri; 'Aman paşam!
Birimize haber verseydiniz. Hemen size bir yastıkla
battaniye getirirdik' der ve bir ülke kurtarmaktan
dönen komutan tarihi bir cevap verir; 'Geç fark ettim.
Hepiniz en az benim kadar yorgundunuz, hiçbirinize
kıyamadım. Önemli olan benim uyumam degil,
milletimin rahat uyumasi ..'
ATAMIZ SAYESİNDE ÖYLE RAHAT UYUYORUZ Kİ;
HALA UYANAMADIK !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

No Pasaran !